mojjsann

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Moa Nilsson - 18 december 2013 17:41

Tjäna! 


Uuuuuhj va jag hatar onsdagar!   Drygaste dagen på hela veckan! Just idag också... På elevens val så körde vi golf! Ett utav de tråååååååååkigaste sporterna som finns! Ä ens golf en sport egentligen?

Efter det så va jag med Kevin, Oscar, Sander, Patric, Malin och Tuva.   Såklart så ska Kevin va så jäv*a dryg och ta min mobil. Fick lite damp och slog honom... Sen tog han mitt busskort och på något konstigt vänster så lyckas jag skära mig i munngipan med busskortet... Haha liiiite karma där   Påvägen hem i bussen dunka vi lite Justin Bieber + One Direction! (jag är inget Justin Bieber fan!) + Lite One Dirction också    (Inget fan där heller) ;)


My daay!   


Presentation


Tjenis penis! Jag heter Moa och jag är 13 år. Det jag älskar mest är att rida och vara med mina bästa vänner! På den här bloggen så får du veta vad jag gör på dagarna och vad som händer mig... Om det händer något speciellt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards